BeatriceR

Alla inlägg under januari 2009

Av Beatrice Lundberg - 31 januari 2009 13:21

Tittar och tittar, men hittar sällan några nya kommentarer hos mig. Jag vet ju att det är några som läser min blogg, och JA det är roligt att någon tycker att det är intressant att läsa min blogg. Fast det verkar inte vara så intressant ändå...lite trist. väldigt få som kommenterar. Men men...jag skriver naturligtvis MEST för mig själv, men det är ändå S K I T kul att se och veta om någon läser och tycker om att läsa den...

Nåja...skitsamma. Eller?

 Snyft!!

Av Beatrice Lundberg - 31 januari 2009 11:03

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet.


Hämtade den från N.A.O.M

Av Beatrice Lundberg - 31 januari 2009 08:09

Gubben har dragit iväg på hemmvärnsövning. Och jag blev sittandes ensam med barnen. Fast inte mig emot. Det är rätt skönt. Morsan skulle komma över sedan, så barnen får umgås lite med sin mormor. Blir ju dessvärre inte så ofta med det, när hon flyttade så långt bort.

Nä nu ska jag fixa lite frukost till oss. Barnen har ännu en gång tittat på Ice Age.

Av Beatrice Lundberg - 31 januari 2009 07:41

Smulan fick 6 st valpar. Tikar allihopa. Hoppas att det kommer på bild i smulansmatte´s blogg.

Av Beatrice Lundberg - 30 januari 2009 09:58

Nu är de på väg, valparna. I skrivande stund håller väl mamma hunden Smulan, på att valpa för fullt. Jag har bett matte lägga upp lite bilder i sin blogg på själva valpandet. Får väl hoppas hon gör det.

Klicka er in på http://smulansmatte.bloggagratis.se

och kolla om hon gjort det, annars kommer det väl så småningom.

Av Beatrice Lundberg - 30 januari 2009 09:55

Vad säger man...det ser ut som om hon tycker det är smarrigt. Vad säger ni. Hon har fått ett Ballerina kex av pappa.

Av Beatrice Lundberg - 29 januari 2009 23:52

...dags för sängen. Snart. Kom precis ut ur duschen och ska snart, som sagt, krypa ner i sängen. Gubben har som vanligt somnat på soffan. Stackan...måste vara jobbigt att vara så där trött jämt. Men det är förstås...han börjar bli gammal.

Av Beatrice Lundberg - 29 januari 2009 20:54

Ja, det finns säkert en och annan som sett och noterat att jag byter utseénde på min sida, titt som oftast. Ja....jag har svårt att bestämma mig. Nu har jag hållt på en bra stund med att byta visningsbild...Nu har jag en som jag tror att jag kommer låta sitta kvar ett tag...känner igen mig såååå i den. Ja , det är VÄLDIGT likt mig faktiskt. Precis så ser jag ut...när jag har bantat färdigt. Hahaha...om jag nu någonsin blir färdig. Troligtvis inte. Blir väl som så många andra....bantar livet ut. Eller ialla fall väldigt länge. Livet ut är ju rätt så länge...men kanske lite för länge. Jag tröttnar nog någon gång...ja, det var ju sant...jag tröttnar var dag...fast jag hittar ny inspiration också var dag. T. ex. när jag efter att ha klätt på 3 barn kläderna, både inomhus och ytterplagg, efter att jag fått jaga två av dem genom hela huset samtidigt som jag försöker behålla humöret, och när jag då äntligen ha lyckats med detta så dryper jag av svett, fast jag knappt är påklädd själv, (jo jag har ju kläder på mig, är inte halvnäck, fast det vore nog en idé), - om någon gång, så tänker jag:

- jag måste banta...

och så påminns jag om varför jag vill gå ner i vikt.

jahaaa och så vart det bantning...det var ju inte det, denna blogg skulle handla om. Det skulle ju vara om att inte kunna bestämma sig...fast det blev den nog ändå, lite ialla fall.

Nu ska jag ialla fall bestämma mig för att ta lite fil, (är lite hungrig), och sätta mig i soffan och glo lite TV.


Kram och god natt.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards