BeatriceR

Alla inlägg under juni 2009

Av Beatrice Lundberg - 26 juni 2009 13:37

Säga vad man vill om Michael Jackson, men han var förbannat duktig och det syns att han ÄLSKADE det han gjorde bäst....att SJUNGA!!

Av Beatrice Lundberg - 24 juni 2009 12:17

En kaffe, en kopp choklad. 3 st halva frallor och en baugette med sallad, ost, skinka, gurka och tomat på....endast 19 kr på ett fik i Vetlanda. Mums frukost.

Av Beatrice Lundberg - 24 juni 2009 08:09

Efter att blivit inspirerad av Oskar, att sms-blogga, så gör jag nu själv ett försök.

Av Beatrice Lundberg - 23 juni 2009 17:00

Nu kommer den utlovade bilden på mitt nya utseénde. Mitt nya JAG...min nya frisyr...mitt mitt mitt mitt.... Ja ni ser själva....jag är uppenbarligen nöjd...

Jag är verkligen supernöjd.

Det är inte längre tjockt och stökigt...det är rätt tunt nu, (för några veckor ialla fall), och det är lätt att göra iordning. Antingen låter jag självlockarna själva göra frisyren, bara ruffsa till det lite med hjälp av fönen...eller också ta fram plattången, och fixa till det. Enkelt.

Nu ska det bara till någon skön färg....rosa, grönt, blått, eller någon mer jordnära färg, som svart eller möjligen någon röd nyans.

Ja det återstår att se...

Förrästen, presbilden har min äldste son Erik, tagit, samt instruerat hur jag ska stå..... Jag tycker faktiskt det blev en bra bild, trots motivet.

Kram/Bea

Av Beatrice Lundberg - 23 juni 2009 09:47

Idag ska jag klippa av mig håret. Så skönt det ska bli, jag ser verkligen fram emot att kapa svintohåret. Om det blir kort eller inte, återstår att se, vi får väl se vad frisörskan tycker. Sen tror jag att jag ska färga håret i någon cool färg. Vad tycker ni jag ska ha för färg? Har länge funderat på att blondera mig...vad tror ni om det? Snälla ge mig tips och råd, har ni något tips på någon frisyr som ni tror jag skulle passa i, så får ni gärna tipsa mig om det också....vem vet, kanske kommer jag hem i just DITT frisyr tips...Jag lovar att det kommer att komma in en ny bild på mig efter klippningen.

Måste ju färga bort mina gråa hår också....ja, jag är 32 år och har redan fått gråa hår. Så är det.

Nä men snälla snälla alla ni som kan tänkas läsa min blogg, skicka in tips på frisyrer illa kvickt för kl 10:30 åker jag hemifrån...

Pussas och kramas/Bea

Av Beatrice Lundberg - 21 juni 2009 09:50

Hittade denna hemska berättelse klicka här om Niklas hos Julia. Jag blir förbannad och ledsen när jag lyssnar på detta. Förbannad över detta onödiga jävla våld som pågår överallt, (tycker att allt våld är onödigt förvisso), och ledsen över Niklas situation. Ledsen över det liv som har förstörts. Tänk att ha sådan insikt som han har, undrar om det inta hade varit skönare för honom att inte förstå vad som hänt...??? Bara undrar...

Det gör ont att se hans förtvivlan...jag kan inte hitta något annat att säga än...FY FAAN!!!


Av Beatrice Lundberg - 20 juni 2009 20:20

....ja, nästan, så när som på knappret av tangenterna som slås ner av mina fingrar och vinyl107.se  som spelas på webradion. Härlig musik, det bästa från 60, 70 och 80-talen.

Det är lugnt och skönt. Snart är även denna blöta midsommar slut, snart är även midsommardagen avklarad. Funderar på att gå ut och leta lite mask, ta mitt nyinköpta metspö med mig ner till ån, och filosofera lite. Det är sååå skönt. Kanske jag ska ta min nya moppe dit...inte så långt ju...har ju inte försäkrat den ännu, men det går ju på ett kick...fast just nu är det stängt, telefontider överallt. Får väl ta och ska kolla upp det.

Nähä, ska jag iväg får jag väl dra nu....

Kram

Av Beatrice Lundberg - 20 juni 2009 18:54

Ja, här är då bilden på mig, som jag utlovat för ett tag sedan.....inte helt osminkad...men men. Ja, bättre än så blir det inte....med dubbelhakor och allt. Svårt att flina vackert när man själv håller i kameran. Men så här får det bli.

Håll till godo....

Kram/Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards