BeatriceR

Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

I väntans tider...igen.

Av Beatrice Lundberg - 23 juli 2009 07:25

Ja, så är det. Jag sitter i väntans tider.

Det är ju inte första gången. 

Ska jag fixa det här? 

Klarar jag av så många?

Framförallt, kommer jag få någon hjälp?

Och herreguuuud, vad ska de andra små säga?

Ja, jösses...får väl ta det som det kommer...




Snart kommer nog de tre små valparna....


Vad trodde ni?

:) Kram

 
 
rosalucia

rosalucia

23 juli 2009 11:40

Himmel vad spännande....!!!!!!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
irona

irona

23 juli 2009 12:37

Vadå trodde? Ironias livliga fantasi målade upp det mest obeskrivliga;) Nejvars, grattis till de kommande små:)

http://www.ironiasblogg.wordpress.com

 
Emmelie

Emmelie

23 juli 2009 16:51

Fan, så får du ju inte säga... Man blir ju både nervös och glad. Men herregud... hjärtat i halsgropen hade jag... =) Men vad kul med småttingar... =)

http://empal.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

24 juli 2009 17:34

Tänker inte säga vad jag trodde.

Okej då.

Trodde du skulle få besök av små aliens i färgglada rymdfarkoster. :-)

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards