BeatriceR

Alla inlägg under maj 2010

Av Beatrice Lundberg - 1 maj 2010 21:55

Ja, en lång väntan är äntligen över.

Nu, på söndag åker han, min sambo.
Han har fått jobb. Underbart!!

Han kommer att vara borta, (vad vi vet nu idag), söndag - torsdag.
Till Storstaden bär det iväg....ja, just....Stockholm. Han ska sätta viltstängsel. Visst visste jag att Stockhomarna är lite vilda och galna av sig, men att de skulle behöva sättas innaför stängsel, kunde jag nog aldrig ana. Men vad fan, de har ju djurgården, de kan väl hängna in hela skiten och låta dem vara där. ???

Fast det kanske är det de ska göra?
Nåja, vi får la se.

Så är det ialla fall, till Stockholm ska han och sätta stängsel ska han också vara med och göra, men vart i storstaden det blir vet jag inte, och inte vet han det heller. Han vet inte ens NÄR på söndag han ska åka...(imorgon alltså).
Han har fått ut arbetskläder och fått veta att de åker imorgon och att hans arbetsgivare har ordnat med transport upp...mer får vi veta imorgon antar jag.


Så tack alla för era hållda tummar, det verkar som om det har hjälpt.




Av Beatrice Lundberg - 1 maj 2010 09:09

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre.
Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn.
Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat.
Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem.
Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. ...Så....... om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards