BeatriceR

Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Mina dagar är räknade....

Av Beatrice Lundberg - 22 juni 2010 20:11

Ja, så är det....jag har bara 2 dagar kvar nu.
På jobbet alltså...sen går jag på semester i 6 veckor. Fast med en skillnad.

Efter semestern kommer jag inte tillbaka. Jag ska arbeta inom vården, i det yrkesområde som jag har valt, nämnligen Undersköterska. Jag är äntligen färdig.

Lite trist känns det förstås, men samtidigt känns det skönt att veta att jag ska få pyssla med det som jag vill göra.

Nog om det nu, för nu måste jag skicka mina trötta tjejer i säng. Jocke och Linus är i Vetlanda och tittar på Speedway.


 
 
Ingen bild

Bror

23 juni 2010 06:15

Ja det var ju trevligt att träffa på Jocke igen på speedway men när är det din tur?
Jo du förresten Ska du med nästa vecka? Jag bjuder dig..........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards