BeatriceR

Alla inlägg under juli 2010

Av Beatrice Lundberg - 4 juli 2010 21:31

som jag skrev något här i bloggen, om man inte ska räkna med annonsen jag lade in för någon dag sedan eller vad det nu var. Jag har inte haft lust eller ork att skriva något. Det känns så meningslöst att bara skriva korta inlägg, som inget ger. Fast det kanske inte de längre heller gör för den delen, vad vet jag?
Jag har inget att srkriva om nu heller egentligen. Men det är väl lite det, som det här handlar om....att skriva om allt och inget.

Jag HAR egentligen massor att skriva om, men det finns massor som jag inte KAN skriva om eller av olika anledningar VILLL skriva om. Jo, jag skulle vilja, men jag anser inte att jag kan. Det kan skada andra...nja inte skada precis kanske. Men jag vill ändå inte hänga ut någon...det handlar ju egentligen om mig själv, och ni som känner mig, vet att jag avslöjar ytterst lite om mig själv eller mitt liv. En del saker skulle jag vilja prata om, men kan inte, för jag har ingen att prata med om det, och jag blir ändå inte något klokare för det.
Andra saker är så gammalt så det finns egentligen ingen anledning att prata om för min del. Så därför har jag utelämnat det. Det är historia. Fast samtidigt skulle det vara lite intressant att berätta om för andra...kanske kan det vara till hjälp för någon. ?

Själv har jag inget behov att prata om det, längre.

Det finns annat som jag har behov att prata om, men då var vi ju där att jag inte vill hänga ut mig själv så att jag pratar om det så här öppet. Skulle ju kunna...men jag orkar inte det just nu. Egentligen handlar det om att bara få "spy" ur sig. För mig har det alltid varit bästa terapin att skriva ner det på papper, som ett brev och sen få läsa det själv, som om det vore någon annans problem eller bekymmer. Samma att prata med någon om det.
Man får liksom lite distans till det, så blir det lättare att hantera.
Ähh...skit samma just nu...tids nog så löser det sig nog...?
Det ordnar sig.


Bloppis-annons
Av Beatrice Lundberg - 1 juli 2010 23:18

4 katt flickor som nu är 6 veckor gamla, söker så småningom ett nytt varsitt, PERMANENT, hem. De är leveransklara den 10 augusti, då de är 12 veckor. Helt enligt SVERAKS regler, att katter inte får levereras före 12 veckors ålder. Mamman är huskatt, (Huskatt, bondkatt, ladugårdskatt, blandras - Kärt barn har många namn ....), pappan förmodligen samma ras.

Jag vill inte att katterna blir någons SOMMARKATT, utan att katten blir din livslånga vän. Därför sätter jag ett högre pris....300 kr


På bilden visas bara 2 av de 4 ungarna. Men man kan gå in på följand adress för fler bilder annars kan jag maila fler bilder på begäran.

http://www.vetlandatorget.se/index.php?action=show&show_id=4251&show_torg_namn=vetlanda&search_word=&l=&l2=

Djur & tillbehör, Säljes - Vetlanda (Jönköpings län)
Pris:    300:-
Telefon:    0730-43 69 69
 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards