BeatriceR

Alla inlägg under april 2012

Av Beatrice Lundberg - 25 april 2012 18:18

ja, det är frågan.
Kanske ska jag ta och lägga ner bloggandet?
Jag har inte haft någon ork eller lust alls att skriva den sista tiden.

Jag kan tänka att nu ska jag blogga lite...

...men så tänker jag....

"vart ska jag börja? Har jag något att skriva om? "

Och det har jag ju egentligen, men så känner jag att jag ORKAR inte sätta mig och skriva ner allt.

Eller allt och allt....

det mesta har jag ju redan delgett på facebook, så att ta det här också, 

blir en repris, känns det som.
Så där är väl en baksida, ur bloggandets synpunkt, med facebook.
Men visst jag bloggar ju nu.
Fast detta känns mer som om jag gör för att jag måste.
Fast vem bestämmer det?
Bara jag själv.

JAG MÅSTE INTE.

Idag har jag börjat med att äta/dricka modifast, som jag köpt på apoteket.
Tänkte försöka hålla det nu i 3 veckor i alla fall.
Vet inte om jag ska köra de 4 påsar man ska köra per dag,

eller om jag ska köra 3 påsar och en mager måltid.

Som idag....

till middag åt jag en kycklingsallad.

Jättegott!!

Och super mätt blev jag, men jag ska erkänna att jag redan är hungrig igen.

Fast jag kan ju försöka dricka vatten när jag blir hungrig om det är efter klockan 18.
För jag tänkte att jag skulle försöka låta bli att äta efter kl 18.

Vi får väl se hur det går.

Lycka till, till mig själv.


Kram 

Av Beatrice Lundberg - 12 april 2012 09:24

uppdatering på min blogg nu den sista tiden.

Men jag har äligt talat inte haft varken ork eller lust.

Och egentligen har jag inte det nu heller, 

men jag tänkte bara göra ett litet ett,

för att "tala om" at jag inte lagt ner bloggen.

Den bara vilar lite just nu.
Det kommer nog igång igen vad det lider.

Ibland tappar jag lusten eller vad man ska säga.

Och så rätt vad det är, så återkommer den.

Så ni som läser min blogg då och då....

håll ut, om ni orkar och vill.

Jag kommer säkert igen, snart, det är bara en tillfällighet.

Men det vet ni ju säkert redan.
Det har ju hänt förut att det varit lååånga uppehåll i min blogg.


Så kram på er så länge....på återskrivande. 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards