BeatriceR

Alla inlägg under juni 2012

Av Beatrice Lundberg - 13 juni 2012 08:28

Så konstigt??

Jag fattar ingenting...?

 
eller...?

Jo, det är väl inte så märkligt....jag har ju inte skrivit något här på evigheter.


Vi har fått hem våra nya familjemedlemmar.
Två st Belgiska Jätte kaniner....tjejer.
Hulda och Beata.

En viltfärgad och en grå/svart.

De är underbara.

Älskar de stOra stOra öronen.

Bilder på dem kommer, annars så finns de på bild på min fb.


11 dagar kvar.

Sen reser jag och min älskade gubbe till Turkiet.
Det ska bli så underbart. Sol och värme och bra rå om oss själva i en hel underbar vecka

Jag kommer att sakna barnen något vansinnigt, men jag vet att de kommer att ha det bra

här hemma med mormor och Johan.
Hanna å andra sidan, ska vara hos farmor och farfar i Långhundra.

Så henne kommer det inte heller att gå någon nöd på.
Åååååhhh vad jag längtar.

Jag längtar efter midsommarafton också....

Vi ska ha en liten midsommarfest då....  

        

Det har vi aldrig ordnat med innan och det ska bli såååååå kuuuuuul ...


Kraaaaaaam

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards