BeatriceR

Alla inlägg under april 2013

Av Beatrice Lundberg - 30 april 2013 15:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Beatrice Lundberg - 25 april 2013 18:49

...bättre sent än aldrig.
Med Julia Klingberg



 

Av Beatrice Lundberg - 19 april 2013 18:56

....Ja, ska jag orka....ett inlägg? 
Ja, det ska jag nog fixa. 
Min bror har gift sig...den 13 april 2013...dagen före min födelsedag. Grattis till han och han fru Cecilia   

Ska se om jag kan lägga upp ett filmklipp på vår gåva till dem...

Sen har jag då tackat nej till ett sommarjobb, här på orten där vi bor och tackat ja till ett annat på annan ort....dit jag måste köra bil var dag. Ett jobb som ger mig mindre % ...låter det korkat.....jo, men det gör det ju egentligen. Det ser ju jag med....men detta är inte helheten....jag ser så mycket mer...POSITIVA saker.
7:30-15:30 alla dagar utom helger....kan det bli bättre...?
Ja, jag behöver inte tänka på barnomsorg på helgerna. Att det ska krocka med Jockes helger eller så.
Ja det kan det, arbetsuppgifter....ex. baka någon kaka tillsammans med våra gäster, (pensionärerna), laga mat med dem, samt äta det vi gör tillsammans. Läsa tidningen, gå ut och gå, sitta i solen, (då det finns någon),spela spel, sjunga, ja helt enkelt UMGÅS och vara social. Det är ju det här jag ALLTID velat göra, velat kunna ha tid med. UNDERBART!!! 
Så detta är HELT nytt för mig...men så kul det verkar vara. Idag har det varit bredvid gång och på onsdag nästa vecka är det samma sak. I sommar ska jag vara där som vikarie. Det ska bli härligt.

Nåja nu ska vi se om jag kan lägga upp ett eller två filmklipp här....ska länka till tjejen som sjunger. 
Det får bli i ett nytt inlägg...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards