BeatriceR

Alla inlägg under oktober 2013

Av Beatrice Lundberg - 23 oktober 2013 18:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Beatrice Lundberg - 12 oktober 2013 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Beatrice Lundberg - 11 oktober 2013 19:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Beatrice Lundberg - 5 oktober 2013 22:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Beatrice Lundberg - 5 oktober 2013 22:03

Jag och alla barnen, (utom Erik dock, som har kompis hos sig), har ikväll varit ute hos min bror och hans fru och barn, för att bjuda mamma på middag då hon fyller 60 år den 9 okt. Vi bjöd på köttfärslimpa, kokt potatis och kokta grönsaker, samt rårivna morötter. Bror min lagade maten och jag stod för köttfärs, ägg, (till färsen), och morötterna. En trevlig kväll och god mat. 
Tyvärr kunde inte mannen följa med, då han skulle åka och jobba. Hade middagen varit tidigare på dagen, så hade han följt med till Skede.

Nu är jag och barnen hemma igen, eller det har vi ju varit ett tag. Huset är nästan knäpptyst...ja NÄSTAN...just nu hör jag bara knäppen i elementen, surret från datan och dess högtalare, klockan som tickar på väggen samt då och då, smatter på fönsterblecket och blåsten utanför. Rätt så mysigt faktiskt, men jag saknar just nu min man. 
Kanske lite ved också, så jag kan elda i kaminen för mysfaktorn och krypa ner i soffan med min man och mysa lite....JA, JAG MENAR MYSA, INGET ANNAT!!! Måste komma ihåg att påminna mig själv om att ta kontakt med någon som säljer billig ved....perfekt till vintern, till bastun....om inte annat, så för att elda nere i bastun för att värma upp tvättstugan så tvätten torkar fortare. 
Påminn mig gärna.... 
Nog för nu....
Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards