BeatriceR

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Oj då...

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.
Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.
Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. 
Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket jag tror att jag gör), så brukar det inte vara något problem att få fortsatt anställning. 
Jag jobbar numera på Mc Donalds i Vetlanda. 
Jag trivs superbra. Det är kul att komma till jobbet, och det är bra folk som jag jobbar med. 

Ikväll har jag fått stå i kassan. Jag käner mig inte färdig där, men någon gång ska man "ut i verkligheten" så att säga och ikväll var det den dagen. Kände mig väldigt stressad i början, men sen släppte det lite....
Mer övning där så ska det nog bli bra/bättre.
Ännu så länge KAN jag två ställen i köket...och håller väl så sakteliga lära mig resten. 

Det bästa av allt....JAG HAR ETT JOBB!!!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Av Beatrice Lundberg - 3 november 2013 21:16

Men orkar inte det nu, så jag bjuder på några bilder av de 5 jag älskar mest på jorden. Kram ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards