BeatriceR

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Beatrice Lundberg - 16 november 2012 01:15

Nu har Vicktor varit dålig sen i måndags. 
Märkte när jag hämtade honom på dagis att han såg så rosig ut,

om kinderna....

så när vi kom hem, så tempade jag honom.

39,2 i temp.
Sen dess ungefär, så har inte Vicktor ätit något.

Jo han åt faktiskt en ordentlig portion med stuvade makaroner i onsdags.
Han petade i sig lite lasange igår, torsdag.
Men utöver det.....ingenting.
Hur jag än försöker så får jag inte i honom något.
Inte ens välling.
Han bara vägrar.

Har sett att han har blåsor i munnen....IGEN.
Men varför kan han äta ibland och ibland inte?
Visserligen åt han under en del gnäll och klagan då igår. 

Som om han hade ont.
Men det gjorde han inte i onsdags.
Hur eller hur, så blir jag ju orolig över att han inte äter. 
Tack och lov så har jag lyckats få i honom vätska. 

Vilket jag inte lyckades med de första dagarna. 
Saft är det som gäller.
Inget med sötningsmedel här inte.

Här är det söt saft.

Med riktigt socker.

Jag brukar inte ge barnen saft...

MEN när de inte äter och får i sig någon näring eller tillräckligt med vätska,

så är det super viktigt att de får i sig socker så de får energi från någonstans.
Det rådet har jag fått av barnakuten vid ett tidigare tillfälle. 
Och det följer jag.

Vi får väl se hur det utvecklar sig.
Imorgon blir det nog vårdcentralen för honom.


Sökte ett jobb förra veckan som jag och några till åkte på infoträff på, 

samt en kortare intervju.

Idag fick jag svaret.

NEJ.

En av de andra som ajg åkte med fick också nej, men hennes kille däremot,

fick ett JA.
Nåja, det är bara att fortsätta söka jobb.


Nu ska jag sova....

God natt


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards