BeatriceR

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Beatrice Lundberg - 4 december 2012 20:13

Idag har jag försökt att julpynta lite även i bloggen. 
Gott med lite förändring även här ibland.
Hoppas att det blir bra och att det går att läsa. Provade med röd text här, men kände genast att det blev lite jobbigt för ögonen....så det får bli julgrönt. Lite rött finns ju ändå och lite "silver" som jag tycker känns lite juligt. 

 

Nu blir det nog inget långt inlägg ikväll, har massor jag känner att jag behöver göra. Sprudlar av idéer men kommer nog inte få något gjort....knappt, om jag känner mig själv rätt.


Jag hade skrivit ner en lista på blogg ämnen, så att säga. Ni vet, sådant där som man kommer på i olika livsituationer, gräl med mannen, eller disskussioner, eller vad det nu kan vara. 
Jag skrev ner en del ämnen, som jag kom på i ilska och frustration över en del saker. Men så tänkte jag att ska ajag skriva det NU när jag är ilsk, frustrerad och besviken, eller ska jag vänte tills det lagt sig lite...

Nu blev det så att dagarna gick och visst har det lagt sig, samma glöd finns kanske inte just nu, fast jag kan nog tänka liv i den glöden, för den delen.
Ämnerna kan jag ju avslöja....
"Att vara hemmafru"
"mannens julbord med jobbet"

"rykten på jobb"

"jobb VS fritid/ledighet"


Ja en del av er kanske redan nu ser vart det lutar åt...? 
Mer avslöjar jag inte nu, det blir ett inlägg med något av ovanstående så småningom, när jag finner tid, när jag inte har så mycket annat på gång.

Vem vet när....? 
Tills dess...trevlig första advent, (som redan varit), snart är det redan 2 advent, känns det som. Gösses vad tiden går...



Kram på er...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards