BeatriceR

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Beatrice Lundberg - 15 mars 2012 19:25

Ja det var det verkligen.

Längesedan som jag skrev på bloggen.
Men jag har inte haft någon skrivarlust på länge och sen har jag varit sjuk,

eller är. Jag vågar inte ropa hej förrens denna natten är över.
Jag känner mig piggare,

mycket piggare.

Jag har inte de magkramper i magen som jag fått av att dricka minsta lilla

vätska, oavsett vad den vätskan har varit.

Jag har kunnat dricka små mängder vatten under dagen,

bara för att få upp det sen på kvällen.

Idag har jag gått och druckigt blåbärssoppa och vatten, samt lite lite fruktte,

och de där hemska kramperna har inte kommit.
Visst magen är orolig...mycket orolig...och jag känner små små antydningar till

magkramper i skrivandets stund.
Men inte som innan.
Men kanske inte så konstigt...

jag har inte ätit något på 3 dygn.

Inte en bit.

Har inte haft matlust, till att börja med.

Sen har jag ju ändå inte fått behålla något.
Inte vätska ens.
Så förståligt nog, så är jag oerhört trött och matt.
Nu har jag varit ur sängen hela eftermiddagen och

jag känner att det börjar ta ut sin rätt.

Så nu ska jag sätta mig i soffan ett tag, lyssna mer på ljudboken.
Sen blir det helt säkert sängen...

...och hopas på att jag slipper kräkas något mer.
OCH FRAMFÖR ALLT,

att detta inte var magsjuka, utan något annat, så att barnen slipper få det jag har haft.
För fy te .....om de får detta.
Det blir i så fall inget roligt. 
Om det bara hade varit kräkningarna...

men dessa fruktansvärda magkramper....

Huuuuaaaaaa.
Då tar jag det hellre själv en vända till,

än att barnen ska få det.

Kram

och håll nu tummarna att jag och de slipper.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards