BeatriceR

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Beatrice Lundberg - 8 februari 2013 22:10

...med MINST ett blogginlägg/vecka...det gick ju JÄVLIGT bra....INTE.

Men men skit samma, ni som vill läsa, får glädjas desto mer då jag väl skriver. 
Det kanske blir mer och bättre saker då om jag skriver när lusten faller på än när jag ska tvinga fram något. ??


Denna dag, har flutit på bra och snabbt...lite för snabbt egentligen. Jag skulle hunnit med en hel massa saker, en hel del samtal som skulle ha gjorts, men så fick jag besök, (vilket jag visste om), som förstörde de planerna....EMMELIE!!!!!!
Fast det var mycket trevligare än de samtal jag skulle gjort, dessutom kan de skjutas på till på måndag utan problem.... (skojar lite med dig bara Emmelie, men det vet du). 
Jag fick prata av mig lite med min underbara vän, guuuud så skönt det var. Att jag fattar inte hur mycket jag saknar den människan, förrens vi ses. Det blir inte alltid så ofta, hon jobbar och jag kan inte ta mig till henne heller hur som helst.
Det var välbehövligt att få pratas vid. Och berätta små angenäma hemligheter....       
Jag hade egentligen inte tänkt att berätta, men jag KUNDE inte hålla mig....jag var bara tvungen. 
Vad det är???? 
     Nej nej, det kommer fram tids nog, ni får ha tålamod helt enkelt. 

Men jag kan säga så här mycket....det väntas  I N T E   smått. 
Bara så jag får dementera det med en gång. 
Kan även då berätta för eventuella framtida funderingar att jag tar P-spruta så det planeras inte heller något smått. Så nu vet alla det.     

Dagen före min födelsedag, så ska min brorsdotter döpas och samtidigt kommer min bror och hans sambo Cecilia att ingå äktenskap. 
Det är på tiden att han stadgar sig....gamle gubben....       

Så det ska bli roligt. 

Nu ska jag leta lite efter en grej på internet....


KRAM

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards