BeatriceR

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Beatrice Lundberg - 4 april 2009 09:05

Ja, absolut. Lite arbete skadar inte.

Dessutom lär de sig värdet av arbete och pengar                       66.7 %


Nej, De kan gott få bara för att de finns.                                   27.8 %



 Tycker inte de behöver ha månadspeng                                        
   0 %



Vet inte vad jag tycker                                            
                     5.6 %



Totalt har 18 personer röstat...


Omröstningen handlade om huruvida våra tonåringar ska få månadspeng bara för att de finns, eller om de ska "förtjäna" sin peng, och på så vis, lära sig värdet av pengar och arbete....

Av Beatrice Lundberg - 4 april 2009 08:58

....jag tackar min lyckliga stjärna för dem/er. Vad oerhört skönt det är att ha vänner. Bloggvänner som andra vänner. Så skönt att få blogga. Även om jag inte skriver allt rätt ut, så ser mina bloggisar tydligen om man känner sig lite nere. Och det enda som tydligen behövs, är några ord från er, så känns det genast bättre. Bara känslan att ni bryr er. Jag blir glad och varm hela jag.


Här kommer en award till er...mina bloggvänner. Till er alla!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards