BeatriceR

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Till Marie på "Bollen"

Av Beatrice Lundberg - 25 februari 2010 22:46

Så kul att du hittade hit. Verkligen jättekul, du får gärna visa de andra på Bollen, denna sida, om de kanske är intresserade av att se hur stora de har blivit.
Ja, Emelie är verkligen jättelik Hanna...det är nästan skrämmande.
Jag träffade Caroline från er förskola, (har jag för mig att hon heter), på Willys idag, det var kul, hon längtade tillbaka till er.


Ja, Therese W är ju min kusin...hon har en så fin hemsida. Och nu en så jättesöt liten bebis, utöver den redan ursöta pojk hon redan har, men det visste du ju.
Barnen här hemma har kommit in i en period då de, som de själva säger..."titta på gamla dagisfilmen", och det är filmen som ni satte ihop. När filmen börjar så sjunger ni om Noshörningen...du vet..den..."en noshörning kom till mig och gav mig en puss...."
Ja vi saknar er allt en del...Bollens förskola är enligt mig, den bästa förskola jag hittills stött på.
Synd och förbaskat tråkigt att vi inte kunde vara kvar. Men det hade ju inte varit så smidigt precis....kanske.
Hoppas du hittar hit igen och i och med det, läser detta.
Tack för titten, vi får väl ta och försöka komma in och hälsa på er på Bollen snart.
Kram

 
 
Emmelie

Emmelie

27 februari 2010 12:55

Tack gumman, för din kommentar. Jag har försökt ta det lite lugnt med diabetesen. Har provar i två dagar och bara ätit var tredje timme istället för varannan. Och de två senaste dagarna har jag legat jämnare och bättre än på länge. Så jag ska nog följa ditt råd.... Försöka njuta av graviditeten istället... Hoppas ni har det super annars..... Vi måste ses snart. Kramar

http://mybaby.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marie på "Bollen"

27 februari 2010 13:24

Hej igen :-)!!
Tack snälla vad roligt att höra! Nej det hade väl inte varit så smidigt och behöva åka in till stan varje dag för lämning och hämtning... Vad roligt att ni har kvar filmen-ett litet minne som Linus och Hanna har glädje av då :-) Då glömmer de ju inte bort oss lika lätt ;-)
Själv är jag faktiskt mammaledig-har en underbar liten kille som fyllde 1 år i mitten av februari.Så jag jobbar inte heller för tillfället... Är och hälsar på på Bollen med jämna mellanrum dock-saknar ju både barnen och fröknarna :-)
Ha det så jättebra och hälsa era goa barn!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards