BeatriceR

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Beatrice Lundberg - 4 juli 2011 21:32

Ja det har vi varit några dagar nu. Vi åkte aldrig hem i lördagsmorse, vi åkte redan på fredags kvällen. Rätt skönt att dra nattetid, barnen somnar skönt i bilen och de enda stopp vi egentligen behövde göra var för Vicktors del, förutom för Emelie då hon var akut kissnödig i höjd med Norrköping.

Gött att komma hem, på sätt och vis. Det är tyst och lugnt här hemma nu, Linus är kvar hos farmor och farfar, Hanna är hos mormor och Johan och ska vara där till på onsdag. Så det är bara Vicktor, Emelei och Erik hemma nu. Erik ser jag inte mycket av heller just nu, han har en kompis från Ekenäs här och de är iväg och badar, galet nog i kylan...men men, de får väl skylla sig själva. Emelie sover just nu och Vicktor vaknade precis till, han åt för drygt 30 min sedan, men är kanske inte riktigt mätt ännu. Det är ju lite tunnare mjölk på kvällen, men vi får väl se.

Idag kunde jag inte låta bli att göra en tzatziki, så jag hoppas att inte Vicktor får allt för ont i magen av vitlöken som jag ätit. Får han det, så VET jag då att det måste vara vitlöken som ger honom magknip. Hoppas inte, för det är så gott med tzatziki.


Nä nu måste jag ta den lille plutten....


god natt och kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards