BeatriceR

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2011 21:37

För ungarna idag.
Erik började gymnasiet, Linus i förskole klass och Hanna och Emelie på sina dagis. Den enda som inte fick börja på något nytt var väl Emelie då, för hennes avdelning är kvar där det var innan. Men Hannas avdelning är ju i en helt ny lokal och byggnad...så det är HELT nytt.


Imorgon blir det lunch ihop med bästa Emmelie och Erica.....sooooom jag längtar. Det var längesedan nu. Jag var ju med en hel del när jag väntade Vicktor sen har det inte blivit av så mycket. Men nu känner jag att jag behöver det. Så nu måste jag passa på när gubben inte börjar förens senare. Längtar sååå.
Låter kanske fångigt att längta så efter en sån liten sak som lunch, men det är inte så mycket lunchen som sällskapet vid den. Och att få komma hemifrån lite. Love my home....men som bekant så har jag inget körkort och det är lätt att man känner sig lite som en fånge i sitt egna hem.

Så är det någon som har lite för mycket pengar och inte vet vad ni ska göra av dem, så tar jag tacksamt emot så jag kan ta mitt körkort.   


Nåja nog om det mesta...nu ska jag in i duschen och sen blir det bingen....


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards