BeatriceR

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Beatrice Lundberg - 22 maj 2012 19:03

Dags att försöka sig på ett blogginlägg.

Det var ett tag sedan nu...igen.
Men jag känner inte att jag har så mycket att skriva om....

eller det har jag väl, men jag har inte den skrivarlusten just nu.

Och det har jag ju tjatat på om ett tag nu.
Det händer lite kul grejor framöver.
På fredag t ex, så drar jag, bästa Emmelie och Erica, fina svägerskan Cecilia och lilla mamsen,

till JÖNKÖPING.
En "tjej"dag, där vi ska bränna lite pengar på sommarkläder  
Utan män och utan barn.
Missförstå mig inte, jag älskar min sambo och mina underbara barn.
Men  ibland behöver man vara ifrån sin andra hälft.
Och för att kunna och ha energi nog att ta hand om sina små älsklingar,

så är det viktigt att kunna ladda batterierna någon gång lite extra.
För egen del laddar jag mina batterier varje dag, så att säga.
Var dag barnen t ex somnat för natten, så får jag lite egentid.
Det kan ju tyckas inte vara så mycket, men det är det där lilla som räknas.
Och då jag får tid över att rensa mina blomland, så får jag egentid.
UNDERBART!!!

Och ibland menar jag att man kanske kan behöva at ladda lite EXTRA mycket,

genom att få en heldag, mer eller mindre, för sig själv

och/eller med andra vuxna kvinnliga vänner. 
Jönköping....här kommer vi!!!!


Inte långt kvar nu till Jocke och jag åker till Turkiet.
Längtar så.
Min första utlandsresa och det är extra spännande.

Den 24 juni bär det av, då på eftermiddagen lyfter planet från Arlanda flygplats.
SPÄNNANDE VÄRRE!!!


Nu tänkte jag bjuda på lite bilder.


 
 





 



Jo visst blir det jordgubbar här i år med.


   



 

Emelie


Hanna


   

Erik leker med Vicktor


   

Vicktor leker på studsmattan med sina syskon. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards