BeatriceR

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Beatrice Lundberg - 3 maj 2009 21:02

Det blir inte så mycket bloggande nu. Dagarna går till utomhusarbete mestadels numera. Lite regn skulle behövas, så jag kan blogga lite mera. :)

Jag gräver och står i...snart står huset som i en bunker. Nä men, grävandet går långsamt eftersom jag har så ont i min rygg och har haft i drygt 1 år. Nu som först vet jag varför. Men i alla fall, så leder detta till långsammare arbete. Men det ska göras. Enligt mig själv. Nu är det färdiggrävt för min del, nu ska det bara sås i frön i de nya landen. Det skulle jag ha gjort nu ikväll, men det dök upp lite annat emellan...mossrivande i trädgården, framsidan hittills...och jag säger bara oj oj oj vilken hög jag fick på en jätte liten plätt. Vad har jag gett mig in i??? Men det blir nog bra, lite gräsmattegödsel på detta nu bara så ska det nog spira nytt gräs om några veckor.

Men vi får se vad som sker.

Kram där ute alla/Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards