BeatriceR

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Beatrice Lundberg - 6 maj 2009 14:02

...ja, kan det bli bättre? Jag har sådan tandvärk och det säger jag bara. Det är inte mycket jag är rädd för, (förutom spindlar), men TANDVÄRK är min absoluta största rädsla. Det finns inga värktabletter i världen som kan ta bort värken helt. Som jag känner till i alla fall.

Och så regnar det ute, välbehövligt men trist. Jag som presic påbörjat mossrivandet, bitvis och skulle ta och börja klippa gräset på de andra bitarna. Klipparen pajjade, och regnet kom. Suck.
Nåja....nu kommer tandvärken tillbaka med ny kraft...så nu pallar jag inte mer.

Hej så länge...

Av Beatrice Lundberg - 6 maj 2009 13:46

Så kommer då lite uppdateringar på min trädgård, eller mina grävda land. Jag är ju färdig med grävandet av det andra landet, sen ett tag tillbak, men har inte tagit något kort på detta. Så nu kommer det. Jag har även sått lite blomfrön i densamme, men vi får väl se om det tar sig, med tanke på barn som inte kan låta bli att springa i dessa. För säkerhetsskull har jag även förkultiverat dessa blommor, så om de inte tar sig ute på landet, så har de så smått börjat gro inomhus.


Det andra landet är färdigt. I slutet av detta land, ska det sedan stå en stor stor kruka, i höjd med postlådan.

Det andra landet är färdigt också nu. I slutet av landet kommer det att stå en stor stor kurka. I höjd med postlådan.


Taget från ytterdörren. Den anskrämliga soptunnan, skall vi göra något åt. Troligtvis bygga in den så den slipper synas.


Min favvoplats på morgonen, solig som regnig, (föredrar solig). Helst ska ungarna fortfarande sova. Och en god kopp kaffe är att föredra.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards