BeatriceR

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Beatrice Lundberg - 24 maj 2009 23:21

...till er som undrar, jag är kvar. Fast nu var det längesedan som jag bloggade. Det är just nu "livet" som tar upp min tid. Och att andra ockuperar datan, (vi har bara en data).

Trädgården är under uppväxt...Jordgubbsplantorna har börjat blomma, likaså smultronen. Det går inte lika bra för mina rabarber. Andras rabarber är meterhöga och mer ändå, medans mina inte nått en dm höjd ens en gång. Vet ej vad jag gör för fel. Jag gör inget alls med dem. Jag fick en stor knöl av rabarer-rötter förra våren, och grävde ner dem, men det händer inte mycket mer.

Men men det kanske ska vara så?

Det går långsamt i de nygrävda landen....men det är alltid någon eller något som trampar i dem, så fröna blir nertrampade djupare och djupare....det slutar väl med att jag får köpa något färdigt och gräva ner. Åhhh vad jag önskar att jag hade ett växthus, så jag kunde driva fram dem där först själv.

Kanske kanske jag har ett billigt stort på gång.

Annars är allt lugnt här...bilder kommer så smånigom.
Kram/Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards