BeatriceR

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Beatrice Lundberg - 3 mars 2010 08:43

Ja, jag funderar på att byta blogg.       Men jag vill ju inte förlora allt jag skrivit här eller alla bilder jag har här...jag vill inte börja om utan få fortsätta, fast någon annanstans.

Varför då....jo, jag är nöjd med denna sidan....för övrigt...men på eftermiddagar och kvällar, främst då, så kommer jag sällan eller aldrig in på sidan. Alla andra sidor, (ja, jag har testat andras bloggsidor och andra webbsidor), kommer jag in på utan problem, så det kan ju inte vara mitt internet det hänger på, på vår uppkoppling. Vi har ju Tre´s  mobila bredband och mottagningen på det visar på 6 av 10 möjliga och det fungerar ypperligt.

Så därför undrar jag.

Kan jag flytta till en annan sida och få med mig allt jag har här? Vad heter den sidan, i så fall? Hur gör jag?

Snälla någon som vet, och kan upplysa mig?

 

Annars är allt bra här....har blivit med hund....     en Jämthund.    
Ja det är ju inte riktigt vårt val...och inte vår hund. Det är min brors hund. Han är på sjukhuset och vi blev tvugna att ta hand om den. Eller tvugna och tvugna...men hunden kan ju inte vara ensam i en lägenhet på obestämd tid...funderar jag ju bara över katten...vad händer med den, vad ska vi göra med den. Sissi visade sig tydligen inte ens igår när de hämtade hunden....ingen mat fanns det åt henne heller.

Nä vi får se, vi får väl lösa det kanske.

Får se om bror min får tillbaka sin hund sen eller inte. ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards