BeatriceR

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Beatrice Lundberg - 28 februari 2012 20:01

Låg med magont, eller snarare orolig mage och kände mig allmänt konstig i magen,

natten tills igår.

Hade inte dirket ont, 

inte heller direkt illamående...

kände mig mest småtjymig i magen...

Vi skulle åka till Jkpg gubben och jag. 

Men jag var inte säker på om jag skulle med.

Särskilt med tanke på att vi haft magsjuka i två omgångar redan i huset. 

Men halva förmiddagen gick och det blev inget mer än det som redan var.

Lite nr 2 på toan, men inte värre än så,

 så det skulle nog klara sig, tänkte jag.

Vi drog iväg.

Kommer upp till Jkpg. och genast börjar jag ångra att jag åkte med.

Jag började få lite fler mystsika känningar i magen. 

In på toa på Biltema....

mer nummer 2.

Sen var det lugnt.

.......

ett tag. 

Bort till Djurmagasinet....

Kramper i magen.

Köpte mig två palletciklider...

ut ur affären....

in i bilen,

Jocke bytte blöja på Vicktor. 

Vi åkte iväg....

......

mer kramp i magen....

så de klassiska symtomen.

...det börjar vattnas ordentligt i munnen.

Det är dags...

det enda jag behöver säga till Jocke är;

"det vattnas i munnen"

han fattar....

Kör fram till första bästa ställe...

SNABBT!!!

Stannar och jag bara slänger upp bildörren

mer hann jag inte....

och mer behöver jag inte skriva va!?!
Ja jag vet, inget trevligt alls.

Men vad fan skulle jag göra?
Inte i bilen i alla fall.
Och jag hade gjort vad som helst för att inte behöva ha gjort det så "offentligt"

Inte alls kul...
Men ack så effektivt för min mage.

Sen vart det lugnt.

Nästan i alla fall.

Behövde inte kräkas mer,

men magen var ju inte hel okej på resten av dagen.
Blåbärs sopppa fick jag i mig när jag kom hem och det fick jag behålla.
Idag har jag varit helt okej, dock något matt.

Nu får vi hoppas vi att det är över nu....för i år

TACK!!!


Kram 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards