BeatriceR

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Beatrice Lundberg - 1 februari 2012 16:16

TACK

Jag vill tacka er, 

mamma och Johan, 

för alla de gånger ni ställer upp och är barnvakt,

närhelst vi behöver

och NI kan.

Det betyder massor för oss.

Det är inte alltid så lätt

att hitta barnvakt till 4 små

busungar. 


Jag vill också redan NU

tacka för att ni ställer upp och 

är barnvakt 

OCH

husvakt med för den delen,

då jag och Jocke åker

till Turkiet i sommar.

Det är 

GULD 

värt.

  
Jag kommer sakna mina 

älsklingar något oerhört, 

men det är en tröst att veta att de är i goda händer

och att de kommer att ha det roligt med er,

 då vi är bortresta.

   

Så stort TACK


KRAM

Av Beatrice Lundberg - 1 februari 2012 09:21

Fick en kaffemaskin igår av gubben.

Ja, det var ju inte så att det var en överraskning precis.

Vi hade pratat om att köpe den, 

när vi såg att de hade en billig på ett större företag  i Eksjö,

som säljer elprylar... bland annat,

 

Det var ett dagserbjudande,

300 kr,

ordinarei pris var 999 kr

(tror jag).

Så nu har jag en

 NESCAFÉ Dolce Gusto

 

Visst kapslarna är inte billiga, tror de kostar 50 kr/förpackning,

minns inte hur många det är i en sådan låda och jag orkar, (vill), inte gå och titta efter. 

Men jag tänkte som min väninna, Emmelie, 

att jag kan ha det när jag är ensam hemma, 

då jag dricker ungefär 3 koppar/dag.

Så behåller jag kaffebryggaren till när jag får gäster,

så blir det inte såååå dyrt. 
Sen beror det väl på VEM jag har som gäst

FÖRSTÅS!!

Jag menar nu inte att jag gör skillnad på folk och folk

på så vis.

Utan det jag menar är att en del av mina gäster är

STORA

kaffedrickare. 

 


Så vill jag redan NU

passa på att tacka....


.....eller NÄ....


Det förtjänar ett eget inlägg....

....en egen rubrik.


Så ni får vänta.


    

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards