BeatriceR

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Beatrice Lundberg - 16 december 2009 19:55

Fortfarande inte frisk, min lilla skatt, men just nu är hon rätta pigg, alvedonen har väl gjort nytta. Hon knatar runt här, helt på egen hand, (tack och lov), jag har varit tvungen att bära runt på henne snart i en vecka. Hon har inte velat vara någon annan stans än i min famn, dag som natt.

Men som sagt, just nu pigg. Hon äter fortfarande lite eller nästan inget, dricker väligt lite också. Blåsorna är inte borta i munnen på henne heller. Att borsta tänderna är ju en blåga, oftast har vi skippat det, pga. smärtan. Men nu känns det som om jag inte ka bortse från det längre. Mycket mycket försiktigt får man låta tandborsten vandra över tänderna, jadå, det börjar blöda. Många av blåsorna sitter ju mellan tänderna och där nya tänder ska komma. Men att det blöder lite är ju bara bra, det blir ju rent då och blodet som strömmar fram till blåsorna är ju syrerikt, vilket i sin tur gör att de läker fortare.

Hoppas hon blir frisk snart...ialla fall så att hon får vara frisk till jul...hoppas hoppas hoppas.

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards