BeatriceR

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Beatrice Lundberg - 19 december 2009 21:41

Idag har vi firat lite miniJul. Mina svärföräldrar är nere hos oss, och eftersom vi inte träffas julafton, så tjuvstarade vi lite, till barnens stora förtjusning. Härligt!! 

 Emelie är fortfarande inte rikitgt pigg. Hon äter fortfarande inget. Jo, ytterst lite. Ikväll pillade hon i sig lite tårta, efter att ha suttit och labbat med den länge. I nuläget, får hon äta precis vad som helst, bara hon får något i sig. Innan hon började pilla i sig lite tårta, så satt jag precis och tänkte, att har hon inte börjat äta till på måndag, så får vi åka in med henne, igen.

Nu har hon fått Kåvepenin och flytande Ventolin. Så jag hoppas att det blir bra eller ialla fall bättre snart. Hennes tunga är alldeles gråvit, undrar jag vad det kan vara. Svärmor sa, att scharlakansfeber ser ut precis så, på tungan...men ingår inte det i vaccinen barnen får nu mera? Eller är jag helt ute och cyklar...?

Ja,vi får se och hoppas det blir bra snart...


Kram och Mini God Jul på er.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards