BeatriceR

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Beatrice Lundberg - 26 december 2009 23:18

Ja, det får en väl lov att säga...när jag inte haft tid eller tanke på att skriva GOD JUL, innan. Så God fortsättning och Gott Nytt År.
Det är väl lika bra att skriva det redan nu...snart är det ju 2010 och jag kommer säkert att missa det. Nja inte det nya året, det kommer jag inte missa, men att skriva en hälsning till alla sköna och osköna människor.

 

Satt här och kopierade över mina bilder från kameran till burken, (som för övrigt är sprillans ny, vilken fröjd det är att ha en data som är snabb, pigg och alert), och så hittade jag en bild på barnen...Linus, Hanna och Emelie. En bild jag försökte att arengera så där lite hastigt och lustigt. Den är verkligen ingen proffsbild, men jag tycker den är så härlig...så det bara ÄR.

Mina underbara underbara SMÅ älskingar.

Så här kommer denna sköna bild, (tycker jag ialla fall).

Det var så kul, för Linus försökte verkligen hjälpa mig så gott han kunde. När den ena lillasystern samarbetade, så gjorde inte den andra lillasystern det...och vise versa.

 

 

 

        Linus, Hanna och Emelie i en hastigt arangerad bild.  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards