BeatriceR

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Beatrice Lundberg - 4 februari 2011 09:17

i morse, eller så gjorde den det, fast jag inte hörde det. Har suttit vaken ännu en natt med Emelie. Som jag skrev inatt via sms-bloggning, så verkar hon ha magknip. Eller också drömmer hon. Något är det i alla fall...för jag hålls vaken. Just nu känns det som om någon slängt ett ton grus i ögonen på mig.
Fan också, pallar inte gå till skolan, är så jävla trött. Jag som skulle ha min första a la carte idag, hade ju planerat älgytterfilé och rotsaksgratäng, såg faktiskt fram emot det, har drömt om detta i kvadrat, så att säga. Har drömt om flera olika tillvägagångssätt. Känns surt. Visst jag kunde väl masat mig ner, i något slags koma tillstånd...men jag vaknade ju som sagt inte ens en gång av klockan idag. Det har nog aldrig hänt innan, inte med den signalen som jag har på mobilen.
Ja ja, jag får väl försöka ta igen mig idag, hur det nu ska gå till.

Gäsp och kram

Av Beatrice Lundberg - 4 februari 2011 00:26

Då har jag äntligen fått Emelie att somna om. Tror jag. Efter att ha fått sitta med henne länge, så är hon i alla fall i sin sång. Hon verkar ha ont i magen, hon lugnar sig något när jag ger henne massage på magen, då hon även fiser en del. Hoppas det inte blir fler gånger i natt igen.

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards