BeatriceR

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Beatrice Lundberg - 10 februari 2011 19:53

Sååå trött idag. Ja, så pass att när jag idag pratade med en av mina lärare, då hon frågade hur det var, så brast det...helt oväntat. Jag blev förvånad själv. Det har varit lite mycket nu, känner jag. Saker och ting. Har hänt lite, som inte varit så kul. Har ont, barnen är sjuka, allihop just nu och ett och annat, av annat som känns lite tungt. Plus att dagen idag började med att jag knappt hinner ut från tomtgränsen, förrens jag gick i kull i halkan. Halkar vidare och när jag nästan är framme vid skolan så halkar jag omkull IGEN, det kändes som om det vore droppen. Det gjorde ont första gången och ännu mer andra gången. Låter kanske lite löjligt, men ibland är det, just det lilla lilla, som får bägaren att rinna över. Just DÅ, så blev jag bara arg. Tänkte att om jag halkar om kull EN ENDA GÅNG till, så går jag fan hem!! Men jag lyckades hålla mig på benen, fast det var nära, flera gånger till, att jag ramlade. Så när jag, som sagt var, pratade med en av lärarna, så började jag mer eller mindre gråta. Jag lyckades hålla tillbaka, så hon inte såg...TROR jag, avslutade samtalet och vände på klacken och gick, med tårar på kinden. Ja, jag är väl kanske extra känslig, men tror inte jag/man kan skylla på det jämt. Det blir för mycket ibland...visst barn blir sjuka, så är det ju bara. Men man kan inte ligga på topp jämt. Smärta, dålig sömn, mycket annan press och dessutom tråkigheter, kan nog få vilken bägare som helst att rinna över.
Nu har jag fått skriva av mig lite....så känns det kanske bättre snart.

Nu ska jag sätta mig och kolla på tv en stund, lär väl slockna framför den...Imorgon blir jag hemma för vård av barn. Inget annat att göra.


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards