BeatriceR

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Beatrice Lundberg - 7 april 2011 17:08

Jo då, idag blev det en tur till Nässjö, och det ska väl inte vara något ansträngande att sitta i en bil. Men aj där fick jag tji. Jag fick kraftigare sammandragningar och oftare än vanligt, dessutom högg det i rygg och i ljumskar...alltså inte sammandragningar utan smärtsamma förvärkar som de kallar det på mvc. Så ja, det blev vila på sängen ett tag efter vi kommit hem, så länge som jag hann innan gubben skulle åka till jobbet. Så något bullbak blev det inte idag heller....tiden börjar rinna iväg för mig...känner jag. Jag vill bjuda på nybakade bullar på söndag. Hinna? hinna? hinna?

Men jag måste lyssna på min kropp. Jag vill INTE att bebis ska komma redan, även om jag längtar. Till och med gubben sa åt mig att ge FAN i att baka bullar idag.

Så vi får se när det blir.
Nu hoppas jag att min TENS-apparat kommer snart som jag har beställt för att hyra, för nu kommer jag nog snart att behöva den.


Kram på er

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards