BeatriceR

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Beatrice Lundberg - 1 september 2011 20:25

Då gör jag ett nytt bloggförsök. Gjorde ett för ett par dagar sedan, (eller vad det var), och när jag skulle spara, så hade det mobila bredbandet tappat anslutningen, så allt gick förlorat. Surt, för jag hade äntligen skirvit en hel del, efter att inte haft någon skrivlust alls. Så typiskt. Inte kul att skriva om heller, och jag kan inte skriva det i ett worddokument heller, för det funkar inte att kopiera in här av någon anledning som jag inte riktigt känner till. Får bara ett meddelande att det inte är tillgängligt i firefox. Ja ja....


Barnen sover alla utom Erik och Linus. Linus har fått lov att vänta på att pappa ska komma hem från jobbet, vilket han borde göra när som helst. (han ringde nyss och sa att han precis gått av jobbpasset). Det kan ju få vara okej för den här gången att Linus får vänta på pappa, det är ju ingen skola imorgon så han kan ju sova länge. (fast det lär han nog inte göra ändå, om jag känner honom rätt).


Väntar på mina dopinbjudningskort som jag gjort på trycksakstorget....undra hur lång tid det ska ta innan de kommer?


Sen har jag något annat på gång till Erik, som snart fyller 16 år...men det kan jag inte skriva här. Blir ju ingen överraskning då liksom.


Nu ska jag nog ta något litet att äta, sen sätta mig och vänta på gubben.


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards