BeatriceR

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Beatrice Lundberg - 20 september 2011 08:06

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade. Har inte haft varken lust, tid eller energi. Men nu gör jag ett försök.
Det händer inte så mycket. Erik har fyllt 16 år och har fått en tungpiercing av oss samt ett par tungstavar. De andra barnen är som vanligt....inga förändringar där inte. Vicktor växer så det knakar...han äter och äter och mjölk tycks det finnas i massor. Han hade en tillväxt period för ett par veckor sedan eller vad det kan vara, och det vill jag lova, märktes....som han ååååååååt, heeeeeela tiden i ungeför 3 dagar....sen lugnade det ner sig och gösses vad mjölk jag hade då....tuttisarna var sprängfyllda så det värkte.

Men nu har ju det också rätat till sig, precis som det ska.
Weekend.....skrev jag ju som rubrik....fast det bara är tisdag. Men jag menar att nu börjar det ju närma sig vår weekend...Jockes och min, (och Vicktors), helg. Vi ska fara till Halmstad, till Tylösand någonstans och bo på Herrgård alldeles gratis. Vi får förvisso betala för maten, men en fredag-söndag nästan helt barnfria...bara få rå om varandra och ladda batterirena på annan ort. Det ska bli skönt. Det behöver vi alla någon gång, anser jag. 
Sen helgen efter det, så är det ju dop för Vicktor....hoppas nu bara att folk som är bjudna kan vara snälla och höra av sig ifall de kommer eller ej. Idag var sista anmälningsdagen...och ännu har jag inget hört. Jo en del, men långt ifrån hälften....

Ja ja, kanske får sätta ut någon form av påminnelse....?


Nu ska vi se om jag kan göra lite annat...


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards