BeatriceR

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Beatrice Lundberg - 3 september 2011 18:50

Idag har det varit en effektiv dag, här hos oss.

Mamma och Johan kom över en sväng idag, Johan har tidigare lovat att hjälpa oss med vår källare då vi aldrig tycks få någon tid över. Jocke jobbar ju för det mesta och jag hinner helt enkelt inte, har ju barnen att ta hand om. Så idag, kom de över och den första omgången på golvet i källaren är målad, av halva källaren får tilläggas. Vi vill prioritera den delen som är tvättsuga först, där det hela tiden är vatten i omlopp, så att säga. Så förtsa grunden är lagd, tack för det Johan. TACK TACK TACK!!!
Under tiden hann jag baka en omgång kanelbullar.....IGEN, mormor stickade och passade lille Vicktor då det behövdes. Tusen tack!!

Sen lagade jag middag till oss alla och gubben min hann få en hel del gräs klippt i trädgården. Underbart...


Nu så ligger Vicktor och sover för natten, ( han kan dock vakna till någon gång vid 22-tiden, vi får se), han ligger och kramar snuttefilten och tuttar på nappen så nöjd i sin säng.


Hanna, Linus och Emelie håller i detta nu på med att göra sig klara för sängen, så jag ska snart avsluta här och hjälpa dem med sina tänder och dyl.

Så snart har jag lördagskvällen för mig själv...ja för mig själv. Jocke fick åka in och jobba, han tackade snarare ja till det när de ringde och frågade, då de tydligen hade det lite krisigt med personal. Annars hade han ledig dag idag. Igår och idag var lediga dagar för honom....men jag klagar inte.....skönt att han har ett jobb och ett som han dessutom trivs kanon bra med.


Hej på er, Kram & God natt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards