BeatriceR

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Beatrice Lundberg - 6 september 2011 18:27

Nu är inbjudningskorten utskickade till alla de som är bjudna. Postade på dem igår så de borde vara framme idag, skulle jag tro. Annars imorgon.


Idag har Erik fått sin födelsedagspresent, 1 vecka för tidigt. Han fyller 16 år den 13 sept.

Han fick något han har tjatat om länge länge länge...jag har inte gett med mig innan, men nu så sa jag till honom att; "ja visst du kan få det, om du LOVAR att inte börja röka eller snusa och lovar att avhålla dig från alkohol innan du fyllt 18 år."

Och det lovade han, vi har till och med ett skrivet avtal, mest för VÅR egen skull.
Och nu tänker ni, jaha...men om han redan fått det där, så finns det ju egentligen inget som hindrar honom från att ändå börja dricka eller snusa eller röka...nä det finns det ju inte....inte mer än hans ord, (och underskrift), och jag litar på honom....det måste jag. Jag LITAR på att han håller sitt ord och jag litar även på att om han av någon anledning inte klara att hålla sitt ord, så kommer han att komma till mig/oss och tala om det. Jag litar på att han litar så pass mycket på oss att han känner att han KAN komma till oss med det...med ALLT.


Så det är bara det, det hänger på.....TILLIT!!!


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards