BeatriceR

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Beatrice Lundberg - 6 juni 2009 20:27

Måste bara säga att vinbären växer i näsan...har jag upptäckt.

Jo, det är sant. Du läste rätt. Fast inte i min näsa. Nä det ligger till som så här, att Linus för andra gången i sitt lilla liv, har stoppat sin näsa. Denna gången med ett omoget vinbär. Förra gången stoppade han upp en del bomull i näsan. Det upptäckte vi då det började lukta ruttet. Då slutade det med flera att flera läkare försökte plocka bort det med pincett, utan framgång, för att slutligen sluta med att de blev tvugna att söva lille L och plocka ut det främmande föremålet. Nu visste han själv om att han hade något där. Jag frågade honom varför han stoppat ett vinbär i näsan...varpå han svarade som om det vore den självklaraste saken i världen..."för att Hanna sa att jag skulle göra det".

Jag KAN se vinbäret, men jag får inte tag på det. Pincetten får inget tag om det hårda omogna bäret, och näsfridan lyckas inte heller. Nu har han somnat och min sambo får ta tag i den saken imorgon.

Hoppas vi slipper långa och obehagliga läkarbesök....

Kram/Bea


Av Beatrice Lundberg - 6 juni 2009 09:53

så startar Oskar en tävling på sin blogg. Titta gärna in och gör ett försök.


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards