BeatriceR

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Beatrice Lundberg - 15 juni 2009 15:35

Jahaaa, idag blev det inte alls något gjort, som planeringen var. Skulle hämta min moppe, (detta blev förvisso gjort), sen skulle jag till vägledningshuset för att hämta intyg på att jag har studerat och sen vidare till arbetsförmedlingen med detta samt att hämta ett intyg att jag är arbetssökande som alfa-kassan vill  ha. Men inget av detta blev gjort. Min sambo fick ett samtal från Eksjö, så det blev till att jobba kväll för honom. Vi skulle även ha åkt till min mor för att äta lunch och titta på ett terrarie hos deras hyresvärd, som han ger bort. Med tillhörande reptil i. Ja en liten majssnok på ca 1 - 1½ meter. Vi får väl se hur det blir med detta. Men vi är intresserade ialla fall. Vi vill först se hur stort terrariet är och om vi har plats för detta.

Så nu idag blir det istället en tur ut i trädgården med ungarna och göra ingenting, mer än att passa på min lilla rymmare E.

Kram på er/Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards