BeatriceR

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Beatrice Lundberg - 12 juni 2009 09:49

Utkast: 1.Ta upp ...

1.Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4, vad står det? "Och de tänkte att nu skulle allt Max få sig en riktig..."

2.Sträck ut din vänstra arm, vad rör du vid? Kaminen

3. Vad såg du senast på tv? Nature Channel

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 09:54

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ska göra mig klar för Eriks skolavslutnning

6. När var du senast ute, vad gjorde du då? För 3 veckor sedan, Hotellet med min sambo och Annika.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning? Lindas blogg

8. Vad har du på dig? Mjukisbyxor och t-shirt

9. Drömde du något i natt? Gamla x och äktenskap

10. När skrattade du senast? Igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En spegelklocka och ett blyertsteckning på min son Erik

12. Har du sett något konstigt på sistone? Nej, inte vad jag kan komma på...

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Kul grej, få sig en bild av hur det ser ut runt min utmanare...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?Yes Man

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Håller med, Leva lyxliv!!!!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Vet inte om jag har någon sådan hemlighet...men många av mina bloggvänner vet inte om att jag levt ett tufft liv tidigare.

17. George Bush? ?

18 & 19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?Mina barn heter, (i denna ordningen), Erik, Linus, Hanna och Emelie, ska inte skaffa fler barn.

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja ooo ja, bara familjen vill också.

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tror inte han står där...eller ens finns.

22. Jag utmanar.. Emmelie och Ann-Louise (40-taggaren) + alla andra av mina bloggvänner.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards