BeatriceR

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Beatrice Lundberg - 16 juli 2009 20:48

...ja, jag fick ju inget jobb idag precis...men det hade jag ju inte trott precis. Däremot fick jag ordning på mitt cv idag, ochjag känner mig nöjd. Handledaren på AF, tyckte det var jättebra skrivet, det där personliga brevet som CV:t ska innehålla, som inte får vara FÖR personligt.

Ialla fall så knåpade jag ner lite där. De tyckte att det var bra att jag kom in och tillbringade en halvdag därinne. Så jag känner mig duktig och nöjd.

Ja, jag har en moppe..en fin fin en. Min fjortonårige son´s kompisar, tycker den är...(håll i er nu), SEXIG!! Ja...det är sant. De tycker min moppe är sexig. Döm själva....


Ja, vad sägs...fin...jaaaa, sexig? nja jag vet inte det ja.

Den tar mig från punkt A till B...det är huvudsaken.

Den är i orginalfärg...inget är omgjort...jo backspegeln är ditsatt i efterhand. Annars är den som när den rykande färsk, kom ut ur sitt sköte....(fabriken asså).


Kram

Av Beatrice Lundberg - 16 juli 2009 12:28

...ja, asså det är namnet på den "stad", där jag bor...Vetlanda.

Dit ska jag om en liten stund, med min moppe...min fina fina moppe. På med den coola hjälmen, (och förstöra frisyren som jag såååå omsorgsfullt satt upp i tofs). Nu ska jag in till AF och se om jag kan få något ordentligt gjort där, istället. Söka lite jobb också. Jag avskyr att gå här utan något att göra. Inga pengar som ramlar in regelbundet...ingenting. Det gör mig så less.


Nu sitter jag bara och väntar på att sambon ska bli klar, med det han företog sig, just som jag tänkte åka iväg...Nu har jag väntat sen kl 11:00 ungefär och kl är 12:35 nu.
Suck...det gör mig också less.

Hoppas på bra resultat i Knowland-a idag dåra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards