BeatriceR

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Beatrice Lundberg - 21 juli 2009 23:20

Nä, det stämmer...jag har inget att säga.

Har suttit inne hela dagen...(hemma i huset),och inte gjort något alls.

 

Jo!!

Där ljög jag!! Jag har visst gjort något. Har gått och småplockat på golven och dyl, hela dagen, egentligen. Där jag nyss plockat undan, ligger det plötsligt nya leksaker, eller tussar och dyl. Hmmm undrar hur de kommer dit så snabbt. Om de får hjälp på något sätt??!! (kliar mig i huvudet). Så har jag ju dammsugat...och peppar peppar, så syns det fortfarande, fastän det är 7 timmar sedan, ungefär. Så i förmiddags var vi ju faktiskt och handlade lite, förnödenheter. 4 par skor till barnen...de små barnen Den stora måste vara med och shoppa skor...det går inte annars. 

De små fick ett varsitt par gummistövlar och Emelie fick ett par extra...lågskor. Så det stackars barnet inte behöver gå i sandaler i alla väder.

De andra två behöver nya sådana också. Märkligt hur de sliter skor, barn.

Nu kör dagis snart igång igen, efter att de haft sommarstängt. Vi som har barn på 15 timmar per vecka, får inte ha våra på dagis då under semestertiden. Men det gör inget...

Men ungarna verkar längta tillbaka dit, de pratar om dagis varje dag.

Linus ska ja få byta avdelning nu med, han ska få börja där de stora barnen är. Han tycker det ska bli sååå spännande så. 

Själv söker jag jobb för fullt.

 

Och ikväll redovisade jag de sökta jobben för Af, så jag inte blir avskriven. Puh jag klarade mig.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards