BeatriceR

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Mvc

Av Beatrice Lundberg - 8 februari 2011 21:42

Ja, imorgon blir det ett besök på mödravården...förhoppningsvis, för ikväll hade både Erik och Emelie feber igen. Visserligen inte så hög feber, men ändå feber. Erik har börjat visa förkylningssymtom, skönt säger jag, för då vet jag åtminstonde vad det är. Så förmodligen kommer det väl på Emelie också snart... men men, vi får se vad som sker. Ja, även Linus och Hanna har börjat lite grand, ingen feber, men hosta, precis som Erik. Erik klarar ju sig själv hemma om han skulle vara sjuk, men inte Emelie, förstås. Då blir jag tvungen att vara hemma....IGEN.
 I alla fall, så är det tänkt att min mage ska mätas imorgon. Kommer även att prata lite med henne om mitt bråck...eller snarare min oro över det/den eller hur man nu benämner det. Är ju lite orolig över kommande förlossning, (även om det är ett tag kvar till den), rädd för smärtan om bråcket går upp ännu mer, vid ansträngningen under förlossningen. Det kanske inte finns några risker att det händer, men det är det jag vill försäkra mig om, så att jag kan känna mig lite lugnare. Brukar inte vara rädd för smärta annars, har rätt så hög smärttröskel, vill jag påstå, (med vissa undantag), men denna smärta, (som jag tjatat om ett tag nu), vill jag verkligen inte uppleva igen. Det är lite skrämmande med sådant som liksom kommer inniffrån, som man inte kan spola med kallt vatten eller smöjar med någon smärtstillande salva eller dyl. Läskigt när man känner att det är något som är fel, men man inte kan se vad felet är. Skär man sig, så är syns det, det gör lite ont, man tvättar av sig och sätter ev. ett plåster på, sen är det bra. Ja ni hajar.
 Nog om detta, nu ska jag till sängs, ska upp tidigt, (för mig i alla fall), blir tvungen att åka med min sambo in till sta´n, så vi är där redan kl 07.00 Sen har jag ingen möjlighet att ta mig från stán förens gubben slutar jobbet någon gång vid 14-tiden.
Så god natt och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards