BeatriceR

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Icke synligt...

Av Beatrice Lundberg - 28 december 2011 22:37

jag skrev ett inlägg tidigare idag, som jag hade tänkt att lösenordsskydda, det var lite väl ilsket inlägget, tyckte jag, för att läggas ut offentligt, lite väl personligt. Men när jag kryssade i rutan "lösenordsskydda", så verkade det inte fungera, för det syntes i bloggen....som jag inte ville. Skrev ju bara för att skriva av mig skiten, så att säga. Så nu är det borta helt och hållet, raderade det istället. En Quick Fix så att säga.
Jag använder ju mest min blogg som en slags dagbok, är inte så intresserad av att få en massa kommentarer....fast visst läser jag dem om jag får några, jag besvarar dem också och jag godkänner dem, hittills i alla fall....tycker jag inte om någon komentar, så låter jag bli att godkänna den, fast jag måste ju först ha läst den. Det är ju inte så att jag undanber kommentarer, men inte heller så att jag BER de som eventuellt läser min blogg, att kommentera, det är ju som sagt var inte därför som jag bloggar. Så jag vet inte, det kanske kan kallas dubbelmoral...eller också inte. Jag skriver för mig själv, jag har I N G E N som helst aning om hur många UNIKA läsare jag har, har inte kollat in den statistiken, (kanske skulle göra det dåra), fast jag vet att man kan, men jag tänker inte på det...ja nu kom jag ju att tänke på det, men det tillhör inte vanligheterna. Samtidigt som jag skriver för mig själv, för att få ur mig tankar och ilska eller vad det nu kan vara, fördriva tiden kanske till och med ibland, så är jag ju fullt medveten om att det finns de som läser min blogg, jag tillåter ju den synas på FB, och jag tänker på vad jag skriver om, eftersom jag publicerar mina inlägg. Så visst E N B A R T för mig själv kan det ju då inte vara....men mest så i alla fall.
Som när det blir alltför privat, och jag känner att jag absolut måste få skriva av mig, då gör jag det här och det var det som var tanken innan idag, men det lyckades ju inte så bra.


Nu äverväger jag att gå till sängs faktiskt. Det blir gärna så när man har småbarn, imorgon blir det e lång dag, då sambon jobbar lååååångpass. Skönt att återgå till normala rutiner igen, det har ju varit lite annorlunda nu då jag varit sjukskriven...vilket jag är året ut, för den delen.

Visst ja, försäkringskassan måste vi dona med, det hade ju blivit något vajsing där nu....mina dagar var visst redan slut och sambon måste skriva över dagar på mig, det ordnade han med via telefon, han pratade med någon om detta som sa att allt var i sin ordning.....men det var det ju då alltså inte....suck....inget kan någonsin få bara flyta på...varför ska det vara så?


God Natt och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards