BeatriceR

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Beatrice Lundberg - 27 januari 2009 21:49

Eller snarare Enjo dag, för mig, ialla fall.
Idag har dagen kantats av Enjos produkter. Först var jag värdinna för ett Spa-demo här hemma. Vi fick bada våra trötta fötter i Enjo´s Edelweis produkter, allt medans min säljledare pratade sig varm om dessa produkter. Med Edelweis vårdar vi både kropp och själ. Istället för att åka på dyra spa, så kan vi nu skaffa produkter till ett eget hemma-spa. Det är dermatologiskt testad duschcremer, bodylotions, schampon, handkrämer och fotkrämer. De luktar friskt och gott. Endast på naturliga ämnen. Inga syntetiskt framställda saker här inte. Gissa om våra trötta fötter vart pigga och glada sedan.

Det finns både Vital och Relax duschcremer. Schampot fungerar både som schampo och balsam. Och det är dryga grejor det här. Det är högkonscentrerat, så man behöver bara lite lite, på de fibrer som då finns för kroppen eller ansiktet. Ja...vad ska jag säga. Det är ju bara att gå in på www.enjo.net som även finns under "mina länkar". Leta efter Edelweise. Ja, passa på att titta på det andra som finns också. Varför inte boka en miljökurs? Detta är verkligen ett bra sätt att vara klimatsmart på. Vem vill inte vara klimatsmart?

På enjo-kvällen....hölls ett demo/info-kväll. Skaffa fler demon och rekrytera fler återförsäljare. en rekryt har vi fått ikväll. Och flera demon. Toppen!! Den stora vinnaren i detta är ju vi...VI ALLA!!! Vi jobbar för en renare värld. Och vem vill inte det? Alla kan göra något. Gör lite, gör något.

Kram...bidler från Enjo-träffen i Sävsjö kommer inom kort.

Av Beatrice Lundberg - 27 januari 2009 21:36

Nu vet jag vad för bra jag missade..."Bonde söker Fru...Bröllopet" Hoppas det går i repris någon dag.

Fast det är ju naturligtvis inte hela världen att jag missade det. Hade ju en lugn stund för mig själv. Det är riktigt skönt när det är tyst iband. Riktig avkoppling.



Av Beatrice Lundberg - 27 januari 2009 00:00

Jag bara måste lägga ut detta i en blogg.

Fick det från min svägerska, för ett tag sedan och tyckte den var rolig.


Jag tvättar inte mina fönster därför att...
Jag älskar fåglar och vill inte att

någon av dem ska flyga rakt in i ett

blankt fönster och skada sig.


Jag bonar inte golven därför att...

Jag är livrädd att någon gäst ska halka och skada sig,

då skulle jag känna mig mig hemskt skyldig.

(plus att de kanske skulle stämma mig...)


Jag bryr mig inte om dammråttorna därför att...

De är ett väldigt bra sällskap,

jag har döpt de flesta av dem

och de håller med om allt jag säger.


Jag stör inte spindlarna i deras nät därför att...

Jag vill att alla djur ska ha ett eget hem.


Jag vårstädar inte därför att...

Jag älskar alla årstider

och vill inte att de andra ska bli avundsjuka.


Jag drar inte upp ogräs i trädgården därför att...

Jag vill inte förolämpa Gud.

HAN är en otroligt duktig designer!


Jag plockar inte undan saker därför att...

Min man skulle aldrig hitta dem igen.


Jag lagar inte gourmet middagar när jag har bjudning därför att...

Jag vill inte att mina gäster ska

oroa ihjäl sig över vad de ska bjuda mig på.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards