BeatriceR

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Beatrice Lundberg - 10 mars 2009 15:16

Ja, jag vill bara uuuut just nu. Slänga på ungarna kläder och ut i det milda vårvädret. Men samtidigt känner jag att jag måste få det färdigt inne. Jag behöver städa och torka golv. Det ivinnerliga plockandet....jag blir galen. Alltås det tar aldrig slut, verkar det. Vi plockar undan och plockar undan. Viker tvätt och tvättar, (i omvänd ordning förstås). Men likförbaskat så är det leksaker överallt, (nästan). Och tvätt...tvätt..tvätt. Fast tvätten är inte så farligt egentligen. Det är rätt kul att bosätta sig i tvättstugan en stund...bort från övervåningen med allt vad det kan innebära. Och jag brukar vika ihop det där nere också och bära upp det färdigvikt...men så kommer det av någon anledning inte längre. Sambon brukar vilja para ihop sina strumpor själv, det får jag inte göra. (han har sina små ritualer kring detta), så hans strumpor låter jag vara. Men sen då, varför ska det vara så svårt att lägga in det i skåp och lådor. Jag har bett sambon hjälpa mig med detta. Att eftersom jag tvättar och ser till att tvätten blir torr och viker ihop det och allt det där, kan inte du, (sambon), då lägga in det på sina respektive platser då? Och ja, lite har det hänt...men jag är ju lika dålig på detta själv.


På fredag kommer mina svärföräldrar ner. De ska fira barbarnen. Hanna fyllde ju år igår och Linus fyller år den 22 mars, så de ska firas mitt emellan. Så fyller Svärfar Lars år den 14 mars också, får passa på att gratta honom då med.
Tårta lär det väl bli ialla fall.

Kram/ Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards