BeatriceR

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Beatrice Lundberg - 29 mars 2009 08:33

Ja eller är det en god morgon...ja, men det är det säkert...har inte hunnit känna efter ännu. Jag är TRÖTT så mycket kan jag säga. Riktigt trött...undrar om det kan bero på det mouserande vinet jag och sambon drack igår? ??? Vi satte oss sent igår, och spelade 31 och öppnade upp låtsasskumpan...vilket slutade med att jag fick dricka upp det mesta själv. Sambon tordes inte dricka mer, eftersom han skulle iväg och jobba idag. Jag tycker att jag fått gå upp tidigt, men sambon var tvungen att masa sig upp vid 5-snåret.

Tröttheten kan ju i och för sig bero på att Hanna vaknade flera gånger inatt och gnällde och skrek. Verkar som om hon hade ont i benen....växtvärk skulle jag tro. Ungarna har börjat vakna med ljuset...japp...(som Linus skulle sagt), de vaknar när det är ljust ute...HÄRLIGT!! Det börjar ljusna redan vid 5 juh...ännu så länge vaknar de inte förräns runt 6, men hur ska det inte bli längre fram, när det är ljust vid 4....huuuaaa. Tror vi får köpa mörklåggningsgardiner, sådan de hade under världskriget.

Kaffebryggaren är laddad och stpr och pluttrar hemtrevligt ute i köket...nä, nu ljög jag...den har pluttrat färdigt. Ska hämta mig en kopp....häng kvar lite.....ahhh härligt. Doften av nybryggt kaffe....livets dryck.

Tänk att det skulle ta sådan tid att hämta kaffe. Jo serni...här funkar det inte med att ta vilken kopp som helst, nä då, det ska vara en speciell en. Eller två. Jag har två koppar med dödkallar på, en av dem ska det vara, kvittar vilken, bara det är en av dem. Inte för att det är döskallar på dem, utan för att de har den rätta formen och den rätta storleken...det är väldigt viktiga saker.

Nåja nu ska jag läsa bloggar, surpla kaffe och......pilla navel. (kom inte på något bättre och det kändes som om det skulle vara 3 saker, alla goda ting är 3).

Kram/Bea

nu får vi se om några bloggare har vaknat...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards