BeatriceR

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Beatrice Lundberg - 14 mars 2009 17:55

Ja nu är en dag av kalasande slut. Barnkalas hela dagen, nästan. Och mycket riktigt...man blir helt slut. Ögonlocken är tunga som bly...men sova går ju inte ännu. Jag har 3 barn som inte alls är trötta...(tycker de själva), och nu är det ju inte lönt att skicka dem i säng, innan det är dags att sova för natten. Men det har varit en bra dag. Lagom med paketer...och ungarna gillade dem. Perfekt. Smörgås tårtan på 14 bitar....(tack farmor för den), tog slut. (smörgåstårtan var förrästen köpt på ICA-Maxi och var faktiskt SUPERGOD!! Jag brukar inte tycka om de som inte är hemmagjorda).

Gubben sover...han ska jobba natt.

Tänk man städar och gör fint inför kalaset....och efteråt får man städa igen. Så skräpigt det blir så fort det varit en massa folk på besök. Golvet glittrar...Hanna fick en fée-dräkt som det är glitter på...den fäller kan jag säga. Gissa om det är svårt att få bort glittret överallt. Dammsugaren tar långt ifrån allt. Mitt enjo vill jag inte använda till det eftersom jag ska på demo imorgon och vill ha det rent och torrt och helst glitterfritt då. Tänk om den skulle släppa ifrån sig en massa glitter dit jag kommer....huuua!!!


Nåja...vi får väl se om det blir något mer bloggande ikväll. Eller om jag slocknar så fort det blir tyst och lugnt här hemma, ikväll. Just nu törs jag inte sitta för länge, för då somnar jag.

Kram/Bea

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards