BeatriceR

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Beatrice Lundberg - 12 januari 2012 09:46

Nu längtar jag redan till sommaren, till Juni månad närmare bestämt. Till den 24 juni för att vara mer exakt.

Nej vi gifter oss inte då, men vi åker till Turkiet Jocke och jag. Till Kemer...

                                                  
                                              

  ...ser det inte härligt ut? Tycker jag i alla fall.
Vi åker utan barn, denna gången. En lång härlig vecka...eler 8 dagar bli det ju, fast vi blir hemifrån i 9 dagar.
Det blir 9 härliga dagar, fast samtidigt långa dagar fylda med saknad. Jag kommer sakna barnen så ofantligt mycket....kommer nog värka i hjärtetrakten varje dag jag är ifrån dem. Lille Vicktor känns särskilt svårt att lämna bort så länge, fast å andra sidan så har han ju hunnit fylla 1 år. Men det är F Ö R S T A gången jag åker utomlands. Njaaaa okej jag har varit i Tyskland och i Norge samt Danmark, men det räknar jag knappt som utomlands, det känns som hemma....så det ska bli kul. Härligt.
Men som sagt, det är med mycket blandade känslor som vi/jag väljer att åka utan barn. Nästa gång, (om och när det nu blir en nästa gång), så åker vi nog allihopa. Då barnen är större och kanske får mer glädje av att vara på ett sådant ställe.

Kram till er...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards