BeatriceR

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Beatrice Lundberg - 27 januari 2012 09:07

Hittade en träningsvideo på Youtube igår, som jag provade en del av de övningarna här hemma på vardagsrumsgolvet.

Tänkte att OJ det där såg enkelt ut.

Det är magövingar, situp´s men inte de vanliga traditionella övningarna, som så ofta frestar på ryggen.

Och JA det var enklare, på så vis att jag kunde göra dem,

(vanliga situp´s kommer jag inte upp så mycket som man ska),

men OJ vad tungt det var.

Och GISSA om det kändes i varenda magmuskel och gör nu, ännu mera.

Gött som bara den.

Faktiskt.
Så dessa kommer jag absolut fortsätta med, istället för det traditionella.

Tänkte lägga upp den träningsvideon här med.

Den är dock i flera delar, 

så ni får själva följa de andra om ni är intresserade.

 Tänker för närvarande inrikta mig på magövningar. 

De musklerna behöver påminnas om att de finns.

 Ska nu se om jag hittar klippet igen. 

Annars kommer det ett nytt inlägg med bara den.


För övrigt så tycker jag att det känns överraskande lätt 

att dricka min frukost, istälet för att trycka i mig mackor.
Fixade till och med att sitta och smöra smörgåsar till barnen,

utan att trilla dit.

Så att säga.

Var hungrig innan jag tog shaken

men känner mig mätt nu.

Behagligt mätt...ska tilläggas.

Eller mätt är kanske fel ord...

men inte hungrig, i alla fall.

Nöjd.

Är dock medveten om att det kan komma

att förändras så småningom.

Fast fördelen är ju att jag kan och FÅR,

blanda i frysta bär som smaksättning i shaken,

om jag tycker det börjar bli enformigt.

Vilket är den stora risken.

Jag valde smakerna, Jordgubb ochVanlij.

Igår tog jag en jordgubbshake,

och idag tog jag 50/50.
Helt okej.



 

3:20 in i klippet kommer de övningar som jag gjorde igår. 
Jag gjorde även de andra magövningarna

som han visade.
Men dessa var lätta att utföra,

och effektiva,

 dock T UN G A.

 Tyckte jag i alla fall.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards