BeatriceR

Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Hemma igen

Av Beatrice Lundberg - 23 mars 2009 20:33

Hemma igen efter båtturen. Underbart!! Vi har haft det fantastiskt roligt. Vi har pratat om att göra detta till en tradition...vi trivs i varandras sällskap. Stämningen är alltid lättsam. Men som sagt...borta bra, men hemma bäst. Emelie försökte springa oss tillmötes när hon såg oss, och hon la´upp ett strålande leénde. Underbart att mötas av detta. Hanna och Linus sov, men vi gick in och väckte dem, varpå Hanna började gråta, hon hade saknat oss massor. Linus han ville bara fortsätta sova. Men kom upp senare och var mysig. (vi var hemma på eftermiddagen).

Bilder kommer senare...även ett filmklipp från en fantastiskt duktig trubadur...(snygg också, för den delen), Andreas Löfgren heter han. Hade ju hoppats på att han skulle spela på söndagkvällen också, och om han gjorde det, så missade jag det dessvärre. (fast det var en tjej som spelad, också duktig, kommer inte ihåg vad hon heter).

Återkommer senare med bilder och filmklipp.

 
 
rosalucia

rosalucia

24 mars 2009 16:34

Skönt att få ladda batterierna emellanåt.
Vad roligt att ni hade det bra!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Trubaduren

Trubaduren

24 mars 2009 17:24

Hej hopp!

Jodå, jag spelade på söndagen också. Jag spelade dock eftermiddagspasset mellan 17 och 21.

Nu har jag bytt båt och är på Viking Cinderella några dagar.

Mvh

Andreas Löfgren

http://www.artistevent.nu

 
Ann-Louise

Ann-Louise

24 mars 2009 22:13

Ä det i Helsingfors du har varit? Å den där trubaduren, honom skulle man väl kunna hyra till allt möjligt?

Förresten, gu´vad jag skrattade i en kommentar från dig (minns inte vem det var hos), om din brorsas ungdomstjej som hade skägg. Så himla kul, sånt går jag i gång på!

http://40taggaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards